هجدهمین سالگرد تاسیس شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین (پایان طرح)

هجده سال پیش در چنین روزهایی، ما رویایی بزرگ در سر داشتیم. رویای روزی که پلی باشیم برای مردم مهربان دیارمان با همه دنیا…

پس با خود عهد بستیم برای تحقق رویایمان و آرزو کردیم برای مردممان بهترین ها را و خواستیم از خدای مان تا توانمان دهد در این راه.

سال به سال و قدم به قدم این راه را پیمودیم با همراهی همکاران و مشتریان گرانقدر و وفادارمان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ خلیج فارس آنلاین.

قدردان همراهی بی بدیلتان هستیم تا همیشه و گرامی میداریم هجدهمین سالگرد تاسیس شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین. امید داریم سالهای سال در کنارتان باشیم و به ارمغان بیاوریم برایتان بهترین تجربه ها را…

 

ضمنا به همین مناسبت تخفیفات ویژه ای نیز برای تمدید سرویسهای اینترنت پرسرعت بیسیم و ADSL در نظر گرفته شده است که تمامی مشتریان عزیز میتوانند از آنها بهره مند شود.

برای بهره‌مندی از این سرویس‌ها کافی است تا ۱۸مردادماه به‌صورت آنلاین در سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET و یا با حضور در دفتر مرکزی خلیج‌فارس‌آنلاین در شهر بوشهر و نیز عاملین آن در سراسر استان بوشهر نسبت به تمدید سرویس‌های اینترنت پرسرعت تخفیف دار سه ماهه و شش ماهه با ۲۰درصد تخفیف ویژه اقدام کنید.

همچنین امکان تمدید همراه با تخفیف از اپلیکیشن «خلیج فارس آنلاین من» نیز وجود دارد. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید از اینجا نسبت به دانلود اپلیکیشن «خلیج فارس آنلاین من» اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ تماس بگیرید. دراینستاگرام خلیج فارس آنلاین به آدرس khalijfarsonline@ نیز می‌توانید از آخرین اخبار و جشنواره‌های ارائه شده اطلاع پیدا کنید.

اخبار مرتبط

350 روز پیش
247 روز پیش
307 روز پیش
283 روز پیش
217 روز پیش
222 روز پیش