تخفیف های ویژه اشتراک نماوا برای مشترکین خلیج فارس آنلاین

تخفیف های ویژه اشتراک نماوا برای مشترکین خلیج فارس آنلاین

شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین با همکاری نماوا، تخفیف های ویژه ای را برای مشترکین اینترنت پرسرعت خود در نظر گرفته است.

مشترکین شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین با تمدید سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL، بیسیم، فیبر نوری یا TD-LTE خود میتوانند تا 35 درصد تخفیف اشتراک نماوا را دریافت کنند و از تماشای فیلم ها و سریالهای جدید لذت ببرند و مسابقات و رویدادهای ورزشی را بصورت زنده و با کیفیت بالا تماشا کنند.

این تخفیف برای همه مشترکین اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین و به مدت محدود ارائه میگردد و مشترکین پس از  تمدید آنلاین سرویس اینترنت پرسرعت خود، کد تخفیف را بصورت پیامکی دریافت خواهند کرد. پس از دریافت کد تخفیف نیز میتوانند وارد سایت یا اپلیکیشن نماوا شده و از این تخفیف ها برای تمدید یا خرید اشتراک نماوا استفاده نمایند.

ضمنا ترافیک مشاهده فیلم و سریال بر روی نماوا نیز برای مشترکین اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین بصورت نیم بها خواهد بود.

مشترکین عزیز میتوانند جهت تمدید آنلاین سرویس های اینترنت پرسرعت خود به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه my.khalijfarsonline.net یا اپلیکیشن “خلیج فارس آنلاین من” اقدام نمایند.

در صورت هرگونه سوال در خصوص این تخفیف ها یا سایر سرویس ها، پشتیبانی شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با شماره 91570000 ، پاسخگوی مشترکین عزیز خواهد بود. همچنین دفاتر خلیج فارس آنلاین در شهرهای تهران، شیراز و بوشهر نیز در ایام غیر تعطیل آماده ارائه خدمات حضوری به مشتریان گرامی خواهد بود.

اخبار مرتبط

56 روز پیش
222 روز پیش
247 روز پیش
307 روز پیش
217 روز پیش
283 روز پیش