یلدا مبارک (پایان طرح)

شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین همزمان با فرارسیدن شب یلدا و شروع فصل زیبای زمستان سرویس ویژه ای را با قیمتی استثنایی برای تمدید مشترکین سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL ، بی‌سیم و فیبر نوری FTTH خود در نظر گرفته است.
این بسته ویژه یک ماهه با سرعت 16 مگابیت و حجم 400 گیگ بایت ترافیک بین‌الملل و با قیمت استثنایی فقط 40 هزار تومان ارائه می‌گردد.
تمامی مشترکین سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL ، بی‌سیم و فیبر نوری FTTH خلیج فارس آنلاین از امروز می‌توانند نسبت به خرید سرویس ویژه شب یلدا با قیمتی استثنایی اقدام کنند.
مشترکین اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین برای خرید این سرویس میتوانند به صورت حضوری در دفاتر و نمایندگی های خلیج فارس آنلاین در شهرهای مختلف اقدام کنند و یا بصورت غیرحضوری در سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET سرویس ویژه شب یلدا را تمدید نمایند و در طولانی‌ترین شب سال با خیال راحت به گشت‌وگذار در اینترنت بپردازند.
همچنین امکان خرید این سرویس ویژه از اپلیکیشن “خلیج‌ فارس‌ آنلاین‌ من” نیز وجود دارد. برای دریافت این اپلیکیشن ویژه iOS و اندروید میتوانید به وب سایت خلیج فارس آنلاین و یا کافه بازار مراجعه و نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنید.
ضمناً مشترکینی که به‌تازگی ثبت نام کرده‌اند و به جمع خانواده بزرگ خلیج فارس آنلاین پیوسته‌اند و یا سرویس آنها در این ایام همچنان شارژ دارد نیز می‌توانند با تمدید سرویس ویژه شب یلدا، از مزایای آن بهره‌مند شده و سرویس خود را برای ماه‌های آینده رزرو نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و تمدید این سرویس هم می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ و 91570000تماس بگیرید. همکاران ما به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

اخبار مرتبط

283 روز پیش
350 روز پیش
307 روز پیش
217 روز پیش
56 روز پیش
222 روز پیش