یک ماه سرویس رایگان در جشنواره تمدید نوروزی خلیج فارس آنلاین (پایان طرح)

جشنواره تمدید نوروزی اینترنت پرسرعت خلیج‌فارس‌آنلاین در استان بوشهر آغاز شد.
همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز و شروع سال ۱۳۹۹، شبکه اینترنت خلیج‌فارس‌آنلاین در استان بوشهر یک ماه سرویس رایگان به مشترکین اینترنت پرسرعت خود هدیه می‌دهد.
تمامی مشترکین عزیز اینترنت پرسرعت ADSL یا بیسیم می‌توانند با تمدید سرویس های این جشنواره ، “یک ماه سرویس رایگان” دریافت کنند و در نوروز و بهار سال ۱۳۹۹ با خیال آسوده به گشت و گذار در اینترنت بپردازند.
همچنین مشترکینی که به‌تازگی ثبت نام نموده‌اند یا در این ایام همچنان شارژ دارند نیز می‌توانند با تمدید این سرویس‌ها از مزایای آن بهره مند شده و سرویس هدیه خود را برای ماه‌های آینده رزرو نمایند.
همچنین در ایام نوروز خدمات پشتیبانی رایگان حضوری و نیز پاسخ‌دهی ۲۴ ساعته تلفنی پاسخگوی مشکلات و نیازهای مشترکین عزیز خواهد بود.
برای بهره‌مندی از این سرویس‌ها کافی است تا ۲۵ اسفندماه به‌صورت آنلاین در سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET و یا با حضور در دفتر مرکزی خلیج‌فارس‌آنلاین در شهر بوشهر و نیز عاملین آن در سراسر استان بوشهر نسبت به تمدید سرویس‌های ویژه جشنواره نوروزی اینترنت پرسرعت اقدام کنید.
همچنین امکان خرید از اپلیکیشن «خلیجفارس آنلاین من» نیز وجود دارد. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید از اینجا نسبت به دانلود اپلیکیشن «خلیج فارس آنلاین من» اقدام کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ تماس بگیرید. دراینستاگرام خلیج فارس آنلاین به آدرس khalijfarsonline@ نیز می‌توانید از آخرین اخبار و جشنواره‌های ارائه شده اطلاع پیدا کنید.

اخبار مرتبط

217 روز پیش
56 روز پیش
247 روز پیش
222 روز پیش
350 روز پیش
283 روز پیش