یلدا مبارک

شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین همزمان با فرارسیدن شب یلدا و شروع فصل سرد و زیبای زمستان بسته‌های ترافیکی ویژه‌ای با قیمتی استثنایی برای مشترکین سرویس اینترنت پرسرعت ADSL و بی‌سیم خود در نظر گرفته است.

برای مشترکین سرویس اینترنت پرسرعت ADSL این بسته ویژه با حجم ۸۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل و با قیمت استثنایی فقط ۷۰۰۰ تومان به مدت هفت روز ارائه می‌شود.

ضمناً برای مشترکین Wireless هم بسته‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی ۳۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل بدون محدودیت زمانی و با قیمت ۲۲۰۰۰ تومان در نظر گرفته‌شده است.
تمامی مشترکین سرویس اینترنت پرسرعت ADSL و بی‌سیم خلیج فارس آنلاین از امروز می‌توانند نسبت به خرید این بسته ترافیکی از دفتر مرکزی خلیج فارس آنلاین در شهر بوشهر و یا عاملین آن در سراسر استان بوشهر اقدام نمایند و یا به‌صورت غیرحضوری در سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET بسته ترافیکی ویژه شب یلدا را خریداری نمایند و در طولانی‌ترین شب سال با خیال راحت به گشت‌وگذار در اینترنت بپردازند.

امکان خرید این بسته‌های ترافیکی از اپلیکیشن “خلیج‌ فارس‌ آنلاین‌ من” نیز وجود دارد. برای دریافت این اپلیکیشن برای iOS و اندروید میتوانید به وب سایت خلیج فارس آنلاین و یا کافه بازار مراجعه و نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ تماس بگیرید. همکاران ما به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

اخبار مرتبط

56 روز پیش
283 روز پیش
222 روز پیش
217 روز پیش
307 روز پیش
350 روز پیش