تخفیف‌های پاییزی تمدید اینترنت پرسرعت

شبکه اینترنت خلیج‌فارس‌آنلاین همزمان با فصل پاییز، برای پاسداشت همراهی شما مشتریان فعلی این شبکه، اقدام به ارائه تخفیف‌های متنوعی بر روی سرویس‌های اینترنت‌ پرسرعت خود نموده است.

پیشنهاد ما به شما در ۶ بسته جذاب و پرسرعت ۴، ۸ و ۱۶ مگابیت سه‌ماهه و شش‌ماهه ویژه مشترکان ADSL و ۸ بسته اینترنت پرسرعت ۴ و ۸ مگابیتی برای مشترکان Wireless با تخفیف‌های متنوع و استثنایی است.

شما با تمدید این سرویس‌ها می‌توانید اینترنت را با سرعت‌های بسیار بالا و قیمت‌هایی ارازن‌تر تجربه کرده و با خیال راحت به گشت‌و‌گذار در اینترنت بپردازید و از منابع نامحدود اطلاعات بهره ببرید. علاوه بر این با تمدید اینترنت پرسرعت خود می‌توانید از خدمات گوناگون شبکه اینترنت خلیج‌فارس‌آنلاین از جمله سرویس اینترنت بی‌سیم عمومی (Public Wifi) و خدمات پشتیبانی رایگان حضوری و نیز پاسخگویی ۲۴ ساعته تلفنی و … بهره‌مند شوید.

مشتریان عزیز می‌توانند برای تمدید یا خرید سرویس‌های جدید به دفتر مرکزی خلیج‌فارس‌آنلاین در شهر بوشهر و یا عاملین آن در سراسر استان بوشهر مراجعه و یا بصورت غیرحضوری در سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET نسبت به تمدید اینترنت پرسرعت خود اقدام نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام تلفنی هم می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ تماس بگیرید. همکاران ما به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

اخبار مرتبط

222 روز پیش
56 روز پیش
217 روز پیش
350 روز پیش
283 روز پیش
247 روز پیش