ثبت‌نام سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE خلیج فارس آنلاین در بوشهر آغاز شد

ثبت‌نام سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE خلیج فارس آنلاین از امروز در بوشهر آغاز شد. این فناوری به مشترکین خلیج فارس آنلاین این امکان را خواهد داد تا بتوانند سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE را به صورت مستقل تجربه نمایند یا با ترکیب TD-LTE با اینترنت ADSL و یا Wireless، بتوانند با هزینه بسیار بهینه و مقرون به صرفه سرویس اینترنت را با توجه به مکان و نیاز خود استفاده کنند. ارائه ترکیبی این سرویس برای اولین بار در ایران توسط شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین طراحی گردیده که در حال حاضر نیز تنها شرکت ارائه دهنده این نوع از خدمات TD-LTE است.

مشتریان عزیز با ثبت‌نام این سرویس‌ها می‌توانند اینترنت را با سرعت‌های بسیار بالا تجربه کنند و همچنین از خدمات گوناگون شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین مانند سرویس بی‌سیم عمومی (Public Wifi)، سرویس تلویزیون اینترنتی، خدمات پشتیبانی رایگان، پاسخگویی ۲۴ ساعته تلفنی و ده‌ها خدمت دیگر بهره‌مند شوند.

مشترکین عزیز می‌توانند برای ثبت نام و بهره‌مندی از این سرویس‌ها به دفتر مرکزی خلیج فارس آنلاین در شهر بوشهر مراجعه کنند. همچنین امکان ثبت نام اینترنت پرسرعت TD-LTE بصورت آنلاین و غیر حضوری در سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ تماس بگیرید.
در اینستاگرام خلیج فارس آنلاین به آدرس @khalijfarsonline می‌توانید از آخرین اخبار و جشنواره‌های ارائه شده اطلاع پیدا کنید.

اخبار مرتبط

56 روز پیش
217 روز پیش
350 روز پیش
247 روز پیش
222 روز پیش
283 روز پیش