در تابستان شیرینِ مگابیتی اینترنت پرسرعت خود را ارتقاء دهید!

پیشنهاد تابستانی ما برای مشترکین اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین در استان بوشهر تجربه سرعت‌های بالاتر را با تخفیف‌های جذاب به ارمغان می‌آورد.
در ادامه پیشنهادهای جذاب و شیرین تابستانی خلیج فارس آنلاین و پس از پایان جشنواره «هفته‌های میلیونی» و بنا به استقبال و درخواست مشترکین عزیز اینترنت پرسرعت، شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین برای تمدید سرویس‌های اینترنت پرسرعت خود تخفیف‌هایی استثنایی ارائه می‌نماید. این تخفیف‌ها به مشترکین این امکان را می‌دهد که سرعت‌هایی بسیار بالاتر از سرعت فعلی سرویس خود را با تخفیف‌ها و قیمت‌هایی استثنایی تجربه نمایند. در روزهای طولانی تابستان با خیال راحت به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و از تجربه اینترنت با سرعت بالا لذت ببرند.
با تمدید این سرویس‌ها می‌توانید اینترنت را با سرعت‌های بسیار بالا تجربه کنید. همچنین خدمات گوناگون شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین مانند سرویس بی‌سیم عمومی (Public Wifi)، سرویس تلویزیون اینترنتی، خدمات پشتیبانی رایگان حضوری، پاسخگویی ۲۴ ساعته تلفنی و ده‌ها خدمت دیگر بهره‌مند شوید.
مشترکین عزیز می‌توانند برای بهره‌مندی از این سرویس‌ها با مراجعه به دفتر مرکزی خلیج فارس آنلاین در شهر بوشهر و یا عاملین آن در سراسر استان بوشهر نسبت به تمدید اینترنت پرسرعت خود اقدام کنند. همچنین امکان تمدید اینترنت پرسرعت بصورت آنلاین و غیر حضوری در سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET نیز وجود دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ تماس بگیرید. در اینستاگرام خلیج فارس آنلاین به آدرس @khalijfarsonline می‌توانید از آخرین اخبار و جشنواره‌های ارائه شده اطلاع پیدا کنید و نیز در قرعه‌کشی‌های هفتگی شبکه اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین شرکت کنید.

اخبار مرتبط

307 روز پیش
217 روز پیش
283 روز پیش
247 روز پیش
350 روز پیش
56 روز پیش