جشنواره تمدید نوروزی اینترنت پرسرعت خلیج‌فارس‌آنلاین در استان بوشهر آغاز شد ( پایان طرح )

همانند سال های گذشته با نزدیک شدن به روزهای نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰، شبکه اینترنت خلیج‌فارس‌آنلاین در جشنواره تمدید نوروزی خود، یک ماه سرویس رایگان به مشترکین اینترنت پرسرعت خود هدیه می‌دهد.

تمامی مشترکین عزیز اینترنت پرسرعت ADSL، بیسیم و فیبر نوری می‌توانند با تمدید سرویس های این جشنواره، “یک ماه سرویس رایگان” دریافت کنند و از نوروز تا تابستان سال ۱۴۰۰ با خیال آسوده به گشت و گذار در اینترنت بپردازند.

همچنین مشترکینی که به‌تازگی ثبت نام و به جمع خانواده بزرگ خلیج فارس آنلاین پیوسته اند یا سرویس آنها در این ایام همچنان شارژ دارد نیز می‌توانند با تمدید سرویس‌های این جشنواره، از مزایای آن بهره مند شده و سرویس هدیه خود را برای ماه‌های آینده رزرو نمایند.

همچنین همانند گذشته در ایام نوروز خدمات پشتیبانی رایگان و پاسخ‌دهی ۲۴ ساعته تلفنی پاسخگوی مشکلات و نیازهای مشترکین عزیز خواهد بود.

برای بهره‌مندی از جشنواره نورزی تا پایان اسفندماه فرصت دارید از طریق سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET و یا با حضور در دفتر مرکزی خلیج‌فارس‌آنلاین در شهر بوشهر و نیز عاملین آن در سراسر استان بوشهر نسبت به تمدید سرویس‌های ویژه این جشنواره اقدام کنید.

همچنین امکان خرید از اپلیکیشن «خلیج فارس آنلاین من» نیز وجود دارد. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید از اینجا نسبت به دانلود اپلیکیشن «خلیج فارس آنلاین من» اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ تماس بگیرید. دراینستاگرام خلیج فارس آنلاین به آدرس khalijfarsonline@ نیز می‌توانید از آخرین اخبار و جشنواره‌های ارائه شده اطلاع پیدا کنید.

اخبار مرتبط

56 روز پیش
247 روز پیش
283 روز پیش
350 روز پیش
217 روز پیش
222 روز پیش