سرویس اینترنت پرسرعت Wireless

بیسیم سازمانی
سرویس اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین، برروی بستر بیسیم و با سرعت حداکثر 1 گیگا بیت در ثانیه برای کلیه شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادی دولتی و خصوصی قابل ارائه می‌باشد.
این سرویس با استفاده از سیگنال بیسیم بین خلیج فارس آنلاین تا محل مشترک، برروی باندهای فرکانسی آزاد و اختصاصی ارائه می‌گردد. مشتریانی که متقاضی سرعت‌های بالا می‌باشند و یا منطقه مورد نظر آنها فاقد زیرساخت لازم مخابراتی باشد، می‌توانند با راه اندازی این سرویس علاوه بر اینترنت، از سایر خدمات شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین مانند تلفن ثابت لیان تل، اینترانت و … نیز بهره‌مند گردند.
پس از درخواست مشتریان، کارشناسان فنی خلیج فارس آنلاین با توجه به تنوع زیرساخت‌ها و نیازهای متفاوت آنها، قبل از ارائه این سرویس جلسات مختلفی را به‌صورت حضوری یا تلفنی جهت شناخت تمامی نیازها و راهکارهای فنی با مشتریان برگزار کرده و ضمن مشاوره به ایشان، تا حصول نتیجه نهایی و نصب تجهیزات و راه اندازی سروبس، در کنار مشتریان خواهند بود.
همچنین پس از برقراری این سرویس، خدمات پشتیبانی تلفنی 24 ساعته با خط اختصاصی، ارائه خدمات فنی و نیز پشتیبانی در محل مشتریان با بهره گیری از نیروهای متخصص در هر نقطه‌ای که باشند، ارائه خواهد شد.