طراحی و پیاده سازی شبکه

با گسترش روزافزون اتوماسیون اداری و صنعتی و حرکت به سوی برنامه نویسی جامع و ارائه خدمات Paperless و نیاز به IT در زندگی امروزه و امکان عرضه این خدمات در مجتمع‌های اداری، صنعتی و مسکونی به عنوان یک نیاز ضروری، ایجاد بسترهای ارتباطی مناسب برای انتقال اطلاعات بسیار ضروری است. پیاده سازی شبکه‌های کامپیوتری می‌تواند علاوه بر بهبود کارایی سازمان، در کاهش هزینه‌های بخش‌های مختلف هر شرکت، نهاد یا سازمانی نیز بسیار مؤثر باشد.

یکی از اولین بسترها برای انتقال اطلاعات، شبکه‌های LAN می‌باشد که درون ساختمان و محل فعالیت یک سازمان، شرکت یا مجتمع‌های مسکونی قابل طراحی و اجرا می‌باشند. طراحی و اجرای این نوع شبکه‌ها باید به گونه‌ای باشد که پس از برقراری ارتباط و با توجه به نوع کاربرد شبکه توسط کاربران مختلف، بتوان به طور کامل اطمینان حاصل کرد که دسترسی تمامی کاربران به شبکه کنترل شده است و کاربران با تعریف سطح دسترسی‌های گوناگون از امکانات مختلف شبکه بهره‌مند می‌شوند و سرویس پایدار و با کیفیتی را دریافت نمایند.
از این رو شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب خود در زمینه ارائه خدمات شبکه و همچنین با استفاده از تجربیات طولانی در اجرای شبکه‌های مختلف و با توپولوژی‌های متفاوت، آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی، اجرا و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری مختلف می باشد.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹۱۵۷۰۰۰۰-۰۷۷ و یا ۱۸۲۸ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما به صورت ۲۴ساعته در هفت روز هفته و تمامی ایام سال پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود.

درخواست مشاوره رایگان طراحی و پیاده سازی شبکه

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ادرس*
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.