جشنواره ثبت نام تابستانی خلیج فارس آنلاین همراه با مودم رایگان (پایان طرح)

شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین همزمان با شروع فصل گرم و داغ تابستان سرویس ویژه ای را همراه با مودم رایگان جهت ثبت نام اینترنت پرسرعت ارائه میکند.
در این جشنواره مشتریان عزیز میتوانند با ثبت نام سرویس اینترنت پرسرعت ۸ مگابیت شش ماهه ویژه طرح مودم رایگان، علاوه بر بهره گیری از خدمات اینترنت پرسرعت، یکدستگاه مودم رایگان نیز دریافت نمایند.
این سرویس برای ثبت نام مشتریان اینترنت پرسرعت ADSL و به مدت محدود ارائه میشود و تمامی مشتریان عزیز با ثبت‌نام این سرویس می‌توانند از خدمات گوناگون شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین نیز مانند سرویس بیسیم عمومی (Public Wifi)، سرویس تلویزیون اینترنتی، خدمات پشتیبانی رایگان حضوری و نیز پاسخگویی ۲۴ ساعته تلفنی و … بهره‌مند شوند.
همچنین با توجه به ارائه سرویس تلفن ثابت لیان تل از سوی شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین، امکان بهره گیری مشتریان عزیز از این سرویس نیز وجود دارد.
مشتریان عزیز می‌توانند برای خرید و ثبت نام سرویس‌های اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین با مراجعه به دفتر مرکزی خلیج فارس آنلاین در شهر بوشهر و یا عاملین آن در سراسر استان بوشهر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
ضمناً امکان ثبت‌نام اینترنت پرسرعت به‌صورت آنلاین و غیر حضوری در سامانه MY.KHALIJFARSONLINE.NET و یا با تماس با شماره ۱۸۲۸ پاسخگویی تلفنی ۲۴ساعته خلیج فارس آنلاین نیز وجود دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۲۸ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

اخبار مرتبط

307 روز پیش
283 روز پیش
247 روز پیش
217 روز پیش
222 روز پیش
350 روز پیش