تلفن ثابت سازمانی (لیان تل)

در بسیاری مناطق بدلیل فقدان زیرساختهای مخابراتی، امکان دریافت خدمات تلفن ثابت یا افزایش تعداد آن میسر نیست. اما فناوری های نوین امکان دسترسی آسان و ارزان را برای دریافت این خدمات فراهم کرده است. خلیج فارس آنلاین نیز بر پایه شبکه گسترده خود ، در مکان هایی که فاقد زیرساختهای مخابراتی باشند یا مشتریان قصد افزایش تعداد خطوط تلفن در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه دارند، سرویس تلفن ثابت بر روی بستر شبکه (اینترنت) را پیشنهاد میکند. با بهره گیری از سرویس تلفن ثابت خلیج فارس آنلاین میتوانید مکالمات با هر نقطه ای از ایران و جهان را با کیفیت صدای بسیار بالا و تعرفه های مقرون به صرفه بویژه در مکالمات درون شبکه ای و درون استانی تجربه کنید.

همچنین این سرویس به صاحبان کسب و کارها این امکان را میدهد هزینه های ارتباطات درون سازمانی خود را کاهش دهند و از مزایای ویژه این سرویس مانند انتخاب سرشماره مخصوص به خود، مکالمه همزمان با چند خط تلفن بدون مشغول شدن و راه اندازی سریع و آسان در مکانهای جدید بهره مند شوند. سرویس تلفن ثابت امکان ترکیب با سایر سرویس های اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین از جمله ADSL، بیسیم و TD-LTE را دارد و میتوانید به صورت یکپارچه در کنار این سرویس ها از تلفن ثابت نیز بهره ببرید.
شما هم اکنون میتوانید این سرویس را بصورت آنلاین از اینجا ثبت نام کنید.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹۱۵۷۰۰۰۰-۰۷۷ و یا ۱۸۲۸ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما به صورت ۲۴ساعته در هفت روز هفته و تمامی ایام سال پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود.

درخواست مشاوره رایگان تلفن ثابت سازمانی (لیان تل)

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ادرس*
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.