+ADSL2

سرویس اینترنت پرسرعت خلیج فارس آنلاین ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها، علاوه بر بسترهای به یسیم، فیبر نوری یا TD-LTE، بر روی بستر ADSL و با سرعت حداکثر 24 مگابیت در ثانیه نیز ارائه می‌گردد.
این فناوری، در مکان‌هایی که امکان ارائه سرویس‌های اینترنت پر سرعت به یسیم، فیبر نوری یا TD-LTE وجود نداشته باشد و در صورت وجود خط تلفن ثابت به شرکت‌ها و سازمان‌ها پیشنهاد می‌شود. راه اندازی سرویس ADSL با استفاده از سیم کشی‌های موجود تلفن ثابت و و یک مودم-روتر ویژه، بدون نیاز به اتصال به دستگاه‌های حجیم و پیچیده، صورت می‌گیرد. در حالی که از ارتباط ADSL استفاده می‌کنید ارتباط تلفنی شما همیشه آزاد و در دسترس است.
اگرچه دریافت حداکثر سرعت بستگی مستقیم به کیفیت خط فیزیکی تلفن محل ارائه سرویس دارد اما کارشناسان فنی خلیج فارس آنلاین در هنگام نصب و پس از آن تلاش خواهند نمود تا کیفیت خط فیزیکی تلفن محل سرویس تا حداکثر ظرفیت خود بهبود یابد.
اینترنت پر سرعت ADSL خلیج فارس آنلاین با سرعت حداکثر 24 مگابیت در ثانیه، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها در بسته‌های متنوعی قابل ارائه است و بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها، همزمان با استفاده از سرویس‌های پهنای باند اختصاصی خود، از یک یا چند سرویس ADSL نیز به عنوان پشتیبان شبکه خود در مناطق مختلف جغرافیایی استفاده می‌کنند تا در زمان بروز اختلال‌های احتمالی در شبکه، بتوانند از این سرویس پشتیبان استفاده نمایند.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹۱۵۷۰۰۰۰-۰۷۷ و یا ۱۸۲۸ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما به صورت ۲۴ساعته در هفت روز هفته و تمامی ایام سال پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود.

درخواست مشاوره رایگان +ADSL2

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ادرس*
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.