پهنای باند اختصاصی اینترنت و اینترانت

شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین با تکیه‌بر زیرساخت‌های مناسب و نیز دانش و تجربه تیم فنی خود، سرویس پهنای باند اختصاصی را به‌تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی پیشنهاد می‌نماید.
این دسته از مشتریان بَنا به نیاز خود، می‌توانند پهنای باند اختصاصی خود را در مناطق جغرافیایی مختلف کشور و نیز بر بسترهای متنوعی مانند بیسیم، فیبر نوری،ADSL  و… دریافت نمایند.
مشتریان با استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی می‌توانند علاوه بر دریافت اینترنت پرسرعت و پایدار، مراکز یا دفاتر خود در نقاط مختلف جغرافیایی را بر روی همین سرویس به هم متصل نموده و تجربه کاربری یکسان و لذت بخشی را برای کاربران خود فراهم نمایند.
مشتریان سرویس پهنای باند اختصاصی خلیج فارس آنلاین، در کنار بهره‌گیری از این سرویس می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات پشتیبانی و مانیتورینگ 24 ساعته اختصاصی تلفنی، از خدمات فنی و پشتیبانی حضوری در محل سرویس خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در هر نقطه‌ای که باشند نیز بهره‌مند گردند.
همچنین مشتریان می‌توانند همزمان با استفاده از این سرویس، از سایر خدمات شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین مانند سرویس تلفن ثابت لیان تل، خدمات مدیریت پهنای باند،،TD-LTE، Public Wifi و … در نقاط جغرافیایی در شهرها یا استان‌های مختلف استفاده نمایند.
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹۱۵۷۰۰۰۰-۰۷۷ و یا ۱۸۲۸ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته و تمامی ایام سال پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹۱۵۷۰۰۰۰-۰۷۷ و یا ۱۸۲۸ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما به صورت ۲۴ساعته در هفت روز هفته و تمامی ایام سال پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود.

درخواست مشاوره رایگان پهنای باند اختصاصی اینترنت و اینترانت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ادرس*
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.