بی‌سیم عمومی یا هات‌اسپات (Public Wifi/Hotspot)

 

 

 

 

سرویس بی‌سیم عمومی یا هات‌اسپات (Public Wifi/Hotspot) یکی از روش‌های اتصال به اینترنت پرسرعت در مکان‌های عمومی مثل پارک‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید، فرودگاه‌ها و … است. همچنین در امکان ارائه این سرویس در مکان‌های عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز فراهم می‌باشد.
با توجه به سهولت ثبت نام آنلاین و احراز هویت کاربران و نیز امکان مدیریت، کنترل و پایش مستمر این سرویس برای سازمان‌ها، راه اندازی این سرویس در مکان‌هایی که سازمان‌ها و شرکت‌ها درخواست نمایند به سادگی امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین در سرویس هات اسپات ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان ایجاد سطوح مختلف سرویس وجود دارد. به‌طور مثال امکان ارائه سرویس به‌صورت ترافیکی محدود یا نا محدود، ایجاد بسته‌های زمان دار و یا ارائه سرویس با سرعت‌های خاص برای کاربران ویژه در این سرویس پیش بینی شده است.
برای راه اندازی این سرویس کارشناسان فنی خلیج فارس آنلاین با بررسی میدانی محل مورد نظر تجهیزات و زیرساخت‌های لازم را برآورد نموده و با توجه به نیازهای مشتریان سرویس‌های ویژه هر سازمان با سطوح دسترسی مورد نظر را تعریف می‌نمایند.
پس از راه اندازی تجهیزات و زیر ساخت‌های مرتبط، برای بهره گیری از این سرویس توسط کاربران، نیازی به هیچ‌گونه تجهیزات اضافی نبوده و کاربران می‌توانند در مکان‌هایی که این سرویس ارائه می‌شود با فعال کردن WIFI با دستگاه‌های خود مثل تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ و یا سایر وسایل قابل حمل با قابلیت اتصال بی‌سیم به اینترنت، از این سرویس استفاده نمایند.
همچنین پس از برقراری این سرویس، خدمات پشتیبانی تلفنی 24 ساعته با خط اختصاصی، ارائه خدمات فنی و نیز پشتیبانی در محل مشتریان با بهره گیری از نیروهای متخصص در هر نقطه‌ای که باشند، ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹۱۵۷۰۰۰۰-۰۷۷ و یا ۱۸۲۸ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما به صورت ۲۴ساعته در هفت روز هفته و تمامی ایام سال پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود.

درخواست مشاوره رایگان بی‌سیم عمومی یا هات‌اسپات (Public Wifi/Hotspot)

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ادرس*
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.