تأمین تجهیزات

تأمین تجهیزات
فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف نیازمند تجهیزات و سخت افزارهای متنوعی است و تأمین سریع تجهیزات و سخت افزارهای با کیفیت، کارآمد و مقرون به صرفه همواره از دغدغه‌های اصلی حوزه فناوری اطلاعات در سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها بوده است.
در کنار سایر خدماتی که شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین در حوزه فناوری اطلاعات ارائه می‌نماید، مشتریان می‌توانند با بهره گیری از مشاوره متخصصین ما، درخواست‌های مربوط به سخت افزارها و ابزارهای متنوع شبکه خود را به بخش فروش شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین سفارش داده و ضمن انتخاب مناسب‌ترین نوع تجهیزات، آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت نمایند.
همچنین مشتریان شبکه اینترنت خلیج فارس آنلاین می‌توانند علاوه بر تجهیزات معمول شبکه، سخت افزارها یا ابزارهای تخصصی و ویژه اعم از سرورهای اختصاصی، انواع روترها، رادیوها و … را نیز پس از ثبت سفارش، در هر نقطه جغرافیایی دریافت کنند و در صورت اعلام نیاز از سوی مشتری، نصب و راه اندازی این تجهیزات نیز توسط همکاران فنی خلیج فارس آنلاین صورت خواهد گرفت.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹۱۵۷۰۰۰۰-۰۷۷ و یا ۱۸۲۸ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما به صورت ۲۴ساعته در هفت روز هفته و تمامی ایام سال پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود.

درخواست مشاوره رایگان تأمین تجهیزات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ادرس*
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.